2018. szeptember 18., kedd

Hp c3180 nyomtató

Nyomtató típusa, Fotónyomtató. Színes nyomtató, Igen. Közvetlen nyomtatás (PictBridge). Maximális papírméret, A4. Válasszon és rendelje meg most! Make sure this fits by entering your model number. About this item. This fits your. Share, save and print photos from memory cards. See more product details. Compare with similar items. Want to see what cartridges. Egyszerű - kényelmes - gyors rendelés. Product Description.


Automatically remove red eye, enhance detail in dark areas of photos, Photos resist fading for generations and laser- quality text. Most az egyik nyomtatásnál közölte, hogy patronhiba (fekete). Utángyártott van benne.


Hp c3180 nyomtató

Kicseréltem egy másik típusú szintén utángyártottra, nyomtattam vele kb. Mi lehet a gond? Az eredeti toner a legmegbízhatóbb, aminek minden alkatrészét a nyomtató gyártója készíti el és arra minőségi.


Raktáron (kevés darab), szállítási idő 1-munkanapon belül (GLS futárral) PickPack szállítás: 3-munkanap. Tintasugaras nyomtató. Típus: Eredeti. Kapacitás: 480. Készletinfó: Raktáron. Kompatibilis nyomtatók megjelenítése. Hibásként hirdetem! Bekapcsol és fejet mozgatja, de patronok hiányában nem tudtam. Turn the printer on. Press the ALIGNMENT TEST button. Running a self-test. Kecskemét augusztus 10. Vista, XP 32-bit - 64-bit and Mac Operating System. HP fekete (black).


Hp c3180 nyomtató

Eddig Vista rendszerrel, újabban XP-vel. A próbléma az, hogy minden alkalommal. Elég idegesítő, mert hosszú művelet és rengeteg festéket fogyaszt. Notebook-alkatrész.


Hp c3180 nyomtató

Több ezer termék, egyenesen a raktárról. Helyettesítő házhoz rendelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.