2017. június 27., kedd

Néztem görgő gurigán át

Néztem görgő gurigán át

Néztem görgő gurigán át. Gabriella Csige. Mozart: B-dúr fagottverseny, III. Pöttömkert sorozat. PLAY FULL SONG. Connect with Apple. Találd ki, melyik dal ritmusa! Tapsold el a ritmust és énekeld el a dalokat! Pacikám, paripám, 33. Sárkány paripán vágtattam, 75. Száraz tónak nedves partján, 61. Tekereg a szél, 37. Ti csak esztek, 13. Országúton nagy a hó,, 1. A Palika ide-oda tereli a gurigát, a Katika,a Marika neveti a Palikát. Siess libám begyet rakni 41.


Gyertek lányok ligetre 35. Már tapsoljunk (Instrumentális) 36. Bolygó zápor 39. Kendő, sál (Gyöngy). Ki játszik körbe. Piros kendő, pi-pi-pi. Papíguriga (Gyöngy). Gombolyag cérna. Ne egyik napról a másikra térjünk át az írásra, hanem eleinte a kirakó- val vegyesen. Kodály Zoltán dallama. Virágéknál ég a világ. Garai Gábor versei. Richard Tucker énekel. Ami 181-est néztem az üzletben, azon ilyen tolómű van mint a képen, csak a motor. SZOT-díjjal tüntették.


Friss kenyér sült 93. Jön a kocsi, most érkeztünk 94. Aki szorgoskodik 95. Immár kész lett. De még csak hegesztőgép gépkönyvet néztem át, mert mennem kell megnézni egy plazmavágót! Wanhao i3-at néztem ki magamnak és azt szeretném tudnmihez. A gurigán belül változhat a szál. Völgyvidéken és hegygerincen át. Tör előre a hadsereg, A fehérek partvidékét, Hogy csatában nyerje meg. Vörös zászló leng, lengeti a szél. A csaták bíbor.


Kowalsky meg a Vega: Egy világon át. Tudom, hogy csak szépnek akarsz tűnni. De amit az Istentől kaptál, annál mi lehetne szebb?


Néztem görgő gurigán át

Ezek valamilyen trükkel készülnek, vagy át lehet alakítani azokat is többszínűre. Valóban könnyen is törik a gurigán, de nyomtatás után már rendben van.


Néztem görgő gurigán át

Feher Tibor - Tüzön vizen át. Hemingway, Ernest - A folyón át, a fák közé - külföldi széppróza - txt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.