2016. december 7., szerda

Canon mp160 e5 hibakód

Eddig semmi gond nem volt vele. Vettem egy új patront ( black) és nem hajlandó felismerni. Ezért pár napja elvittük egy nyomtató szervizbe, ahonnan visszahozva csak annyit írtak rá, hogy patroncsere kell, de még mindig villog az Ehibakód. Canon MP1-as nyomtató Ehiba?


Próbálj meg keresni Ehibakód kiütő kódot. Fórum, tech, közösség, cikk, blog. Helyezze be a megfelelő nyomtatófejet.


Nemrég szórakoztam vele Ehibakód miatt, nem láttam semmiféle tartályt. E-= A tintapatron nincs. MP1nyomtatóhoz Multiprint patront vettem, a megfelelõ számmal. The hard reset.


E-re vettem egy színes patront, és azóta is megy. Csak azért mondom ezt, mert havernak ugyanilyen MP1-asa van, és tavasszal. Olcsó eladó új és használt canon mp1nyomtató patron.


Eredeti, utángyártott tintapatron, utángyártott chipes és chip nélküli patronok. Amikor a nyomtatás során hiba történik, például kifogy a papír a készülékből vagy elakad a papír, automatikusan egy hibaüzenet jelenik meg. Tehát fél év után Ekóddal kelt a nyomtató, (ok, már mindkét patron volt töltve) s persze nagyon.


Utánanéztem a neten. Akkor nem írt ki ilyeneket, de most folyamatosan Ehibakódozik. Vettem utántöltöttet de E-ös hibakód villog és szkennelni sem enged.


Visszaraktam az eredetit, már azt sem ismeri fel. CANON MG52Nyomtató B2hibakód. KRS says: March 2 2010. Mit lehet tenni? MultiPass MP1, MultiPass MP17 Pixma iP120 Pixma iP130.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.